خدا راهی مهیا می‌کند
نوشته شده توسط : reza ranjbar

و خداوند تو را همیشه هدایت نموده، جان تو را در مکان‌های خشک سیر خواهد کرد و استخوانهایت را قوّی خواهد ساخت و تو مثل باغ سیرآب و مانند چشمه آب که آبش کم نشود خواهی بود. ( اشعیا فصل ۵۸)

بازتاب:

خداوند به ما وعده داده است که حتی در وسط آشوب، بهم ریختگی، و همهمه، او همواره ما را هدایت و حفاظت خواهد کرد. خداوند را شکر که کل جهان هستی را بواسطه مسیح پُر می‌سازد؛ و بیشتر اینکه او بالاتر از کل عالم است. و با تمامی این اوصاف، او مایه تسلی همیشگی و همواره همراه قوم خود است. هر چند ما در این عالم هستی بسیار ناچیز هستیم، اما در طرح حاکمیت خدا و عمل پر از محبت قربانی نمودن عیسای مسیح، به ما چنان اهمیت داد که پسرش را به کام مرگ بر صلیب فرستاد. پس بیاییم شادی کرده و او را متبارک خوانده و سپاس گوییم.

 

آشنایی با مسیحیت

خدا راهی مهیا می‌کند


  خدا راهی مهیا می‌کند  

آیا در شرایطی هستید که تمامی راهها پیش روی شما بسته شده است؟ آیا در بحرانی گرفتار آمده‌اید که هیچ امیدی برای شما نیست؟ اجازه دهید شما را با کلام خدا تشویق کنم که می‌فرماید همیشه برای آنانی که خدا را دوست می‌دارند راهی میها خواهد شد.
در اشعیا ۴۳: ۱۹ «هان، اکنون من کاری تازه می‌کنم: هم‌اکنون در حال پدید آمدن است؛ آیا آن را تشخیص نمی‌دهید؟ من در بیابان راهی پدید می‌آورم، و در بَرَهوتْ نهرها جاری می‌سازم.»
عزیزان در خداوند همیشه راهی مهیا خواهد بود. او خداوندی است که قادر است کارهای تازه انجام دهد. او می‌تواند شما را در بطن مشکلات زندگی ملاقات کرده از راهی تازه عبور دهد. او خدایی است که ما را دعوت می‌کند تا اعمال عجیب او را تشخیص دهیم و بدانیم که او به فکر ماست. در این آیه می‌خوانیم که خداوند در بیابان زندگی مان، ما را رها نکرده او بفکر تشنگی ماست.
شما امروز از چه چیزی بیشتر می‌ترسید؟ در کدام بیابان زندگی قرار گرفته‌اید؟ ترس از امور مالی، ترس از بیماری و یا ترس از فروپاشی خانواده؟ هر چه که هست، خدا بفکر شماست.
عزیزان او ما را در صحرای سوزان زندگی یتیم و بی سرپرست رها نکرده بلکه ما را به سوی نهرهای آب زنده رهنمود می‌کند. عیسی مسیح در یوحنا ۱۴: ۱۸ می‌فرماید: «در طوفانهای زندگی، شما را يتيم و بی‌سرپرست نخواهم گذاشت و به كمک شما خواهم آمد. آیا مایلید این کمک را دریافت کنید؟ به سوی عیسی بیابید که منتظر ملاقات شماست و قادر است شما را در مسیری که هستید راهنمایی کند. او خود راه و راستی است. او نه تنها راه را می‌داند بلکه خود راه است. آمین!




:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: